Birlettan blogi

Käsityöblogi: kuvauksia aikaansaannoksista.

perjantaina, elokuuta 10, 2007

Puutarhassa kukkii

Ei uutta valmistunutta, mutta tässä vielä lähikuvassa poseeraa edellisen postauksen pikkukassi. Sangassa on palmikoituna nyörinukella tehtyä tuubia. Kivikossa "kukkii" mehitähdet.
Silkkikukat oli minulle ensimmäinen kokeilu ja kukkivat nyt kauniisti. Saatanpa laittaa uudelleenkin, värit on ainakin minun mieleiseni :o)
Kärhökin kukkii vaaleanpuna-lilana.
Belargoni koittaa kurkotella aurinkoon.
Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille :D


Tunnisteet: ,

4 Comments:

  • At 10 elokuuta, 2007 23:39, Anonymous Anonyymi said…

    Kiitos viestistäsi, tänne voinkin sulle kertoa, että mä kyynehdin siellä valatilaisuudessa aivan mahdottomasti, kun kenttäpastori puhui, vaikka en mä yleensä kovin herkästi tapaa vetistellä. Onneksi vieressä olleet muut äidit ja isät katsoivat ymmärtävästi.

    Bloggerissa on kyllä hyvää, kun noita valokuvia saa klikkaamalla isommaksi, näkyi myös laukkusi hienot yksityiskohdat.

    Mulla on myös punaisia isoja kiviä ja joskus oon myös kylvänyt noita silkkikukkia, jotka ovat todella kauniita ja kukkivat runsaasti. Mä tapaan aina ostaa liikaa kesäkukkien siemenpusseja ja osa jää kylvämättä, myös tänä vuonna vaikka olen ollut vapaalla koko kevään, koskahan sitä oppisi...

     
  • At 11 elokuuta, 2007 00:04, Blogger Birletta said…

    Kiitos Tellu :o) Mulla on silmäkulmassa pyyhkimistä jokaisessa koulun kevätjuhlassa. Puhumattakaan rippijuhlista ym. tulevista äidin "koitoksista". Tänä kesänä oli kahdet rippijuhlat ja minä olin jo liikuttunut seuratessani vierestä rippilasta vanhempineen ja isosten vierailuja jne. No, mukavia muistojahan niistä jää eikä sitä yleensä tosiaankaan ole ainoa niiskuttaja.

     
  • At 12 elokuuta, 2007 17:20, Anonymous Anonyymi said…

    Sinulle on postia blogissani :)

     
  • At 12 elokuuta, 2007 17:21, Anonymous Anonyymi said…

    Siis minä olen tuo salaperäisen viestin lähettäjä.

     

Lähetä kommentti

<< Home

 
Finnish Knit Blogs
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next